Gå til hovedindhold

Klagemuligheder

Vi vægter kundeservice meget højt, og hører derfor meget gerne fra dig, hvis du er utilfreds med den service, eller sagsbehandling, du har fået hos os. Din sag vil blive behandlet hurtigst muligt af vores direktion.

Send et brev eller en e-mail til os

Beskriv venligst:
Hvad er du utilfreds med?
Hvorfor er du utilfreds?
Hvordan kommer vi videre?

Det en god idé at vedhæfte:
Alt relevant materiale i sagen, herunder korrespondance på mail samt diverse bilag 

Send klagen som post eller e-mail til:

Focus Forsikring & Rådgivning
Rådhustorvet 4A
4760 Vordingborg 

Send en mail til info@focus-forsikring.dk

Vi behandler din klage hurtigt
Så snart vi har modtaget din klage, undersøger vi sagen, og sender dig et svar på klagen inden for 5 arbejdsdage, med mindre din sag er meget kompliceret.

Nogle gange har vi behov for at indhente kommentarer fra andre afdelinger i selskabet, hvilket kan forlænge svartiden. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.

Hvis du stadig er utilfreds
Så snart vi har færdigbehandlet din klage, kontakter vi dig på telefon eller mail. Skulle du derefter stadig være uenig, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring. 

Link til ankenævnet for forsikring http://ankeforsikring.dk