Gå til hovedindhold

Job

Vi er altid på udkig efter dygtige og kompetente medarbejdere. 

Jobbet som forsikringssælger består primært af opsøgende salg og rådgivning til privatkunder, som bor i eget hus. Du skal sælge alle former for privatforsikringer til husstanden (hus, indbo, ulykke, bil m.m.)

For at få succes som forsikringssælger er det vigtigt, at du leverer gode kundeoplevelser i alle kontakter med kunderne. Du skal være i stand til på egen hånd at generere emner og booke møder.

Der er ingen krav til formel uddannelse for at få et job som forsikringssælger. Fra du tiltræder jobbet bliver du løbende udstyret med de nødvendige faglige og salgsmæssige færdigheder via en god og målrettet uddannelse.

Da arbejdet indeholder meget selvstændigt initiativ, forventer vi blandt andet, at du:

  • er en god sælger
  • er målrettet og kan sætte dig selv i gang
  • er kommunikerende, ansvarsbevidst og resultatorienteret
  • er robust og kan se mulighederne i situationen
  • har humoristisk sans
  • har en høj stresstærskel
  • kan planlægge og strukturere din egen hverdag
  • kan samarbejde
  • har egen bil.

Kan du se dig selv i ovenstående, og kunne du tænke dig at arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed, send da en ansøgning til job@focus-forsikring.dk